Dag 15 – Ett annat ögonblick

Det måste nog va när jag var på Kanariöarna med hela min familj, Philips familj, Chasmin
och Carina. Det var aboslut en av dom bästa och roligaste resorna jag har vart på. En sak
som jag minns jätteväl från den resan var att det fanns ett spelrum, så var jag och Linus
inne där och spelade och kollade runt lite, så hittade han en sån där apparat med massa
saker i som man ska försöka ta med en sån där klo. Fast han fick inte upp någon så istället
började han skaka på maskinen och sedan drog han ur sladden och då ramla det ner massor
med saker ur maskinen så vi sprang in på hotell rummen och hämtade en kasse, som vi
sedan fyllde med dom sakerna hahaha. Sen gick vi tillbaka till hotellrummen där alla andra var
och sedan visade vi dom alla sakerna så undrade dom va vi hade fått dom ifrån, och så sa han
hur han gjorde och sen fick mina syskon och hans syskon några saker också. Det är väll egentligen
de jag minns mest av den resan haha, men det var faktiskt kul. En härlig resa med härligt sällskap ♥



Bilden är tagen från google!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0