Samma film igen!

Haha skrev ju förut att jag tänkte kolla på World trade center med mamma, men det
blev inte så för pappa ville också kolla på film så vi kollade på en annan istället.
Och nu såg jag att World trade center gick på TV4+, höhö lite skumt faktiskt!
Men ja, iallafall sitter jag och kollar på den nu IGEN haha, jag har ju typ inget bättre för
mig? , jo skulle ju egentligen kunna gå o lägga mig nu men söndagar är ändå så tråkiga
så jag kan lika gärna sova bort den dagen. Ja vad har jag mer o skriva på detta nattinlägg
tro? , typ inget antar jag så nu ska jag kolla vidare på filmen och sedan sova natti ;* ♥

Så såg det alltså ut förut, och bilden är tagen från google!


Och så såg det ut i somras när jag var där, ni ser ju pilarna som jag
ritat dit, det var där dom två byggnaderna stog förut!
Pappa som tog kortet när vi åkte båt ut till frihetsgudinnan!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0