Lilla grodan.. wopsi katten var det visst!

Tyckte faktiskt den bilden under var kul för ja såg typ ut som en gammal kärring,
så därför jag la upp den så nu vet ni det, intressant? Javisst.

Förövrigt så har det gått 7 månader och 6 dagar sen min katt flyttade om jag minns
rätt? Saknar min lilla kisse sjukt mycket alltså, minns den dagen då vi hämtade henne
i Falköping så satt vi fyra stycken i baksättet och Ebba sprang runt på alla fyras ben och sen
hoppa rakt in i bilrutan, hahaha! Kanske va därför hon blev som hon blev senare för
då klättra hon på väggarna, sprang in i saker och fick hoppryck? osv.
Ne men sån var hon bara som liten sen när hon var typ två år så blev hon typ normal
igen! åhh skulle nästan kunna göra vad som helst för att få tillbaka henne! Har egentligen
bara mig själv o skylla på eftersom ja är allergisk, eller ah jag valde ju faktiskt inte själv att
jag skulle bli allergiskt men ni fattar vad jag menar? så skulle jag fått välja hade jag ju velat
ha kvar henne ett tag till.
Ebba Salina Olsson♥


Ebba hälsar med ena bakbenet (y) ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0