Trött? svar ja...

Just nu är jag verkligen as trött, så jag ska väll snart gå och lägga mig
men innan det så tänkte jag skriva lite om dagen.
Gick ut och mötte Linda vid 15 tiden? så har jag vart med henne typ halva dan.
Kul och få träffa henne igen efter 3 veckor tror jag det är ? ♥
Nu sitter jag och kollar på tv och funderar på om ja orkar att gå till sängen
eller inte, men det orkar jag nog inte just nu iallafall haha!

Har varken orkat eller haft lust med att skriva och lägga ut bilder från Thailand
så det kommer väll förmodlingen imorgon!
Men jag kan ju iallafall bjuda på en låt som jag tror alla redan har hört 1 eller
flera gånger eftersom den inte är direkt så ny, men som får mig att tänka på
det hotellet vi var på, eftersom den spelades varje dag på vattengympan, haha!

Shakira ft. Freshlyground - Waka Waka



LajdanSlajdan Mohoho :D

Förstår att du är trött så som du flumma idag ;) Hahahahahaha !!!!!!

Kul att träffa dig med jojisch :D <3 göra om det nåndag igen (a'<3

2011-01-10 | 01:36:40 | http://liindaantonsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0