Sick - time?

Tror jag har fått feber, har ju trots allt vart förkyld och haft ont i huvudet idag.
Men jag ska inte deppa ner mig för det, för snart blir det väll att checka in
handbollen som börjar 20.00 eller typ tio över eller något sånt. Sen blir det nog
att gå o lägga sig tidigt idag eftersom jag antagligen kommer att vakna flera
gånger inatt bara för att jag är förkyld och typ har feber?... not nice!

Ska jag vara helt ärlig så hör jag inte om dom sjunger på skånska eller norska?
men antar att det är norska eftersom jag hitta den på en norsk blogg.. haha!

Konstante Trusler (Jave) - Fortapt






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0