Och så rullar det på

Haha sjukt men idag åt jag faktiskt en cheeseburgare första gången i mitt liv.
Fast det var inget gott med gurka och ketchup på, blää! Så nu vet ni de också.
Sen är jag även shoppingsugen som tusan, fast jag vet inte vad jag behöver
eller vill köpa? typ okeej....
I helgen blir det kanske att träffa saknade Maddish ♥ Men det är inte bestämt än
så får väll se hur det blir med det, annars vet jag inte vad jag ska göra? eller jo
om det inte blir så, så lär ja ju försöka o få med mamma till antingen Skövde
eller Lidköping o shoppa haha!
Intressant inlägg faktiskt om ja får säga det själv, okej skriva då...!

Åhhh, nu vill jag verkligen åka till Karlskrona eller Stockholm o träffa mina systrar
och även träffa Sabinas två små bebisar, så söta haha♥

Typ 175 år sen jag lyssna på denna låten, men den ärrr skäään!

Eminem - Shake That



Lajda

Hahahahahahahahaha ja! Det va fett kul ^^ när vi ringde heta linjen i sommras ;D Minnen som får göras om <3 <3!

2011-01-14 | 14:30:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0