Ibland blir det lite annorlunda!

Okej det här visste ni säkert inte heller om mig att jag hatar att gå på toa,
visst ibland måste man ju bara gå på toa men jag menar hur mycket av sitt
liv spenderar man på toan? Finns ju massa andra roliga saker man kunde ha
gjort istället för o sitta där på toan eller stå eller hur man nu gör!
Så jag tycker det skulle va mycket bättre om man slapp gå på toa, då skulle
man ha tid o göra mycket annat.

Iallafall så undrar jag om man kan vara beroende av vattenmelon?
okej jag får väll svara själv då....... JAA det kan man så himla as gott alltså.

Mitt häst suddugummi som jag plattade till för den va varm ... hmm! Wierd



Malin

haha roligaste inlägget asså :)<3

2011-01-28 | 18:31:55 | http://malinehn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0