Dag 11 – Mina syskon

Okej jag har tre syskon så jag skriver om en i taget.

Tereze - Hon är 24 år och är väldigt kort, till och med kortare än mig haha!
Hon har iallafall alltid vart som en extra mamma för mig, hon var barnvakt
åt mig mycket och tagit hand om mig.

Sabina - Hon är 22 år och bor långt härifrån med sin pojkvän och hennes
två söta katter Bamse och Kitty. En som jag alltid såg upp till när jag var
mindre och alltid hade kul med.

Peter - Han är 26 år och bor här i stan med sin söta flickvän Lina. Vi
umgicks väll mest vid Playstationen och dataspelen och sånt, och tyckte
jämt det var orättvist att han jämt skulle vara bättre än mig haha!

Mina syskon är dom bästa i hela världen. När jag var mindre så var dom mina
förebilder och jag ville jämt bli som dom. Tyvärr så träffar jag ju inte mina
syskon så ofta nu, men när jag väll träffar dom och hela familjen är samlade
känner jag mig som liten igen, att jämt ha sina syskon hemma var bland det
bästa jag visste. Jag har för det mesta alltid kul med dom, och även om jag
inte umgås med dom när dom är hemma får jag iallafall en speciell känsla,
bara av att ha dom här. Jag älskar mina syskon oerhört mycket och jag ångrar
att jag inte har visat det bättre under de senaste åren.
Jag älskar er nu och föralltid ♥

Tyvärr så hittar jag inga nya bilder på dom!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0