Dag 08 – Min första kärlek

Jag har aldrig fått den där känslan att jag verkligen gillar någon jättemycket.
Så därför har det inte hållt mer än 1 månad, och det kallar inte jag för något seriöst
förhållande. Men jag är ju faktiskt inte så gammal än så därför känner jag väll
inte direkt någon press, jag tar det som det kommer för jag är ju trots allt bara
15 år och dom som har förhållanden i den åldern brukar det inte hålla så länge
för, så därför tycker jag det är bättre och vänta tills den dagen men verkligen
hittar och är säker på att det är den " rätta " personen som man verkligen gillar ! 

                              






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0