Dag 05 – Min bästa vän

Jag brukar inte kalla någon för min bästa vän men iallafall så kan vi ju börja med..

Linda, en vän som jag lärde att känna på dagis vid 3 - årsåldern tror jag. Sen dagis
har vi efter det gått i samma klass i alla åren enda sen första klass till nu i nian.
Visst har vi bråkat någon gång då och då, men bråkar man aldrig så är man inte
riktiga vänner sägs det ju. Hon är rolig, snäll, glad men hon kan även bli sur
väldigt fort haha ;) Många minnen har vi ihop iallafall, kan sitta o skratta åt allt
roligt som vi har gjort eller sagt än idag. Anledningen till att vi är kompisar
än idag är nog för att vi oftast kommer bra överens, gillar samma saker, och
att vi även har samma humor.
Ingen du ingen jag ♥

Madeleine, en go och söt tjej som jag träffade för första gången på
Kinnekullecamping för kanske  5 - 7 år sen. Sen dess har vi umgåts lite då och då
och även vart ute och campat tillsammans med även Elina och Philip. Tyvärr så
träffas vi kanske bara 1 - 2 gånger per år, varför vet jag faktiskt inte?
Förövrigt så är hon en snäll och en glad tjej med humor ♥

Lisa, en vän som ja har känt hela livet. honär väldigt omtänksam, snäll och har
som dom andra kul humor. Tyvärr så träffas vi inte så ofta eftersom vi inte bor i
samma stad, så det blir mest att vi träffas på loven. Eftersom att vi har känt varandra
i stort sett hela livetså har vi en hel del minnen tillsammans, som tex. i somras när vi
var i Varberg och campade oså åkte vi till ullared på min födelsedag och sen på kvällen
var det cruising i varberg så då åkte vi runt med pappas bil och på vägen tillbaka till
campingen fick hon en flummattack, och bara va va VAAAAAAAAAA?hahaha så kul var det.
Skulle kunna fortsätta och skriva en hel bok med alla kul minnen men det skulle ju ta för
lång tid så ni får nöja er med detta. En vän för livet ♥

Philip, en liten kille som jag har känt ända sen han föddes och som för det mesta
är rolig, retlig och glad. Träffade även Elina och Madde genom honom på almöns och
kinnekulle camping. Även han har jag vart ute och campat och rest mycket med. Och han
brukar även få en på skratthumör om man är sur , så oftast kommer vi faktiskt bra överens
som tur är ♥

Tyvärr så lägger jag inte ut några bilder på dom!



Lajda

Gulligt :$ haha ja vet :D blir A's sur lätt precis som du ;) mihihihi

Ingen du ingen jag heller! <333

2011-01-21 | 13:19:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0