Dag 04 – Mina föräldrar

Kan ju då börja med min mamma och hon fick mig när hon var 31 år tror jag?
Så nu 15 år senare är hon 46 år. Varken hon eller pappa är långa, så jag antar
att det är därför jag är så kort. Hon bryr sig väldigt mycket om mig, och
ibland lite för mycket så det bara blir tjatigt. Annars är hon väll oftast ganska glad.
Hon gillar som mig att vara ute och resa mycket och även åka bort nånstans
då och då, så det är väll henne jag har fått det ifrån!
Och nu till min pappa. När mamma fick mig så var han 36 - 37 år?
så nu är han 52 år. Han har även 3 andra barn, alltså mina syskon som egentligen
är mina halvsyskon men eftersom jag har bott och levt med dom hela mitt liv
så kallar jag inte dom för mina halvsyskon. Iallafall så är han väll för det mesta
rolig och snäll, men han kan även bli väldigt sur och även tjata på mig.
Sen gillar han bilar väldigt mycket, alltså cadillac - bilar han har ju även en
själv och han säger jämt när vi har vart utomlands att " när vi kommer hem ska jag
gå ut till min cadillac " haha!

Vet inte riktigt hur jag skulle skriva och förklara hur mina föräldrar är men dom
är ju för det mesta snälla och bryr sig om mig och tjata gör ju för det mesta alla
föräldrar så det är väll inget ovanligt direkt. Även fast jag hatar när någon tjatar på
mig så älskar jag dom ändå ♥   Så nu vet ni lite mer om dom!

  
  






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0