Dag 03 – Något som får mig att le

Oftast så är jag rätt så lättroad, så även när jag är sur eller ledsen så kan
någon få mig att börja o le hur enkelt som helst. Så det är svårt att svara på.
Men oftast blir jag väll mer glad eller börjar o le när släkten umgås som på
tex. julafton och när hela familjen är tillsammans.

Sen något som får mig o le extra mycket är när jag tittar på gamla kort
eller lyssnar på någon gammal låt som påminer om en eller flera personer.
Man tänker lixom tillbaka på alla minnen och vad som har hänt och ibland
vill man bara spola tillbaka tiden.



Lajda

Hahaha va väl helt borta när jag sa så eller ngt xd

Gullig bild på dig & ebbisen btw :D

2011-01-19 | 18:29:14 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0