Dag 02 – Ett ögonblick

Måste nog isåfall skriva att det var när jag fick min katt den 24 juli 2003
tror jag det var om jag inte minns helt fel. Kommer så väl ihåg när mamma
och pappa kom in med presenter till mig i deras rum och jag öppnar presenterna
och där i låg en kattlåda, borste, koppel osv, sen läste jag på kortet som jag fick med
att jag skulle få en katt.
Ungefär en vecka efter det åkte vi och hämtade henne i Falköping och då var hon bara
8 veckor alltså en liten kattunge. Så i början fick vi ha henne i koppel ute så hon inte skulle
smita iväg tills hon var ungefär 1 år, sen tog vi bort kopplet från henne så hon fick gå runt 
själv så hoppade hon jämt upp vid fönstret när hon ville in, haha gulligt!
Så efter det har jag tyckt att det var min bästa födelsedag! ♥ 
 

Min lilla bebis♥ 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0