Dag 01 – Om mig

Kan ju börja med att skriva att jag heter Johanna Olsson och jag är just nu 15 år men fyller 16 den 17 juli. Fast en del skulle nog gissa på att jag är något år yngre eftersom jag är väldigt kort, alltså 154... haha! Jag bor ihop med min mamma och pappa i ett lagom stort hus ungefär 1 - 2 timmar ifrån Göteborg. Jag har även 3 syskon, 2 systrar och 1 bror fast dom har flyttat hemifrån.

Jag har nästan alltid varit blyg och det tycker jag ibland bara är bra men också väldigt jobbigt. Sen blir jag ganska lätt stressad och får panik, om det tex. gäller att komma i tid till något, så komma tid är väll inte direkt något som jag är bra på. Förutom det så är ja väll oftast glad eller arg, har väldigt dåligt temprament och blir sur väldigt lätt när någon tjatar på mig.

Just nu går jag inte i någon sport men som mindre gick jag i fotboll, arobics, ridning och bowling. Skulle gärna vilja börja antingen bowling eller ridning igen, men eftersom jag är allergisk mot hästar så funkar det inte att jag börjar i ridning, och bowlng är det ingen som vill börja i av dom som jag känner tråkigt nog. Så vad gör jag nu på dagarna? Jo jag går i skolan, är med kompisar lite då och då, åker väll rätt så ofta till Skövde eller Lidköping och kollar i affärer eftersom vi inte har några kul affärer här, och sen sitter jag ju även vid tv, datan och gör andra saker här hemma som man måste göra osv.

Sen älskar jag att åka utomlands eller åka runt till andra städer här i Sverige. Tycker det är roligt att se och uppleva saker som man inte har gjort förut, och sen är det oftast väldigt skönt att bara komma bort. Tycker det är jättemysigt att bo i husvagnen på somrarna och vakna upp på en plats man inte brukar vara på och sen att åka utomlands är något som jag skulle kunna göra jämt. 

Just nu kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva om mig själv, men undrar ni eller tycker
att jag har missat något så är det bara att fråga.
 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0