Tisdag!

Hemma från skolan och så nu, så nu sitter jag och kollar lite på tv.
Just nu känns allting riktigt svårt..... riktigt segt alltså!
Och grannarna har några som håller på o arbetar uanför deras
trädgård och det låter och skakar till och med in till vårat hus, sen
snöar det också, blöö äckligt.
Har lust att sova nu egentligen men ne då kommer jag inte att somna
ikväll och då kommer ja va lika seg o trött som idag och blabla.
Nu blir det iallafall att duscha och sedan göra lite läxor.

Så många ord,
Så många minnen,
Allting bara försvinner.

Somsagt såna ord o tankar bara kommer upp i mitt huvud ibland!

Och jag vet att min blogg är väldigt tråkig för att jag aldrig
lägger upp bilder oså, men jag orkar lixom inte och sitta och lägga
 in massa bilder i datan varje dag, så därför blir det aldrig av.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0