Det är dags för fredasmys!

Sitter här med brillorna på o schteeekker, awesome.
Kollade nyss på Parlamentet haha så galet sköna asså. Jag har typ jättetråkigt som
ni kanske märker och sitter och skriver detta onördiga inlägg, h3h3!

Slut på ord,
slut på tankar,
hjärtat fortsätter o bankar,
utan svek och utan hat,
livet känns ibland helt underbart.

Texten kom jag på nu...helt random... haha!
Brukar ibland få upp massor med såna här texter och tankar i huvudet helt utan
anledning och då blir det bara så att jag sätter mig o skriver ner dom nånstans.

                         






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0