Tråkigt men kul på samma gång!

Jag är nog väldigt trögfattad när det gäller tråkiga saker som tex. SOn.
Har suttit o läst igenom ett häfte om kalla kriget ungefär 17 gånger och
ändå hittar jag inte svaren till frågorna, eller så blir det bara konstigt när
jag skriver så att ja får skriva om allt 29494 gånger. Sen bad jag mamma om
hjälp och då hitta hon alla svaren på en halvtimma, haha!
Tycker det är sjukt drygt med läxor alltså.... de räcker väll med att man är
i skolan o arbetar, fast nä tydligen inte?
Nu ska jag iallafall först dricka multivitaminjuice och sen lägga så vi hörs
imorgon efter skolan, ciaoo!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0