En helt ny vanlig dag!

Dagen började men skolan och nationella prov i svenskan som jag tror gick ganska bra. Sen efter några
lektioner var jag med Linda en stund tills jag skulle tillbaka till skolan igen. Sen har jag väll resten av dagen
vart o handlat och sen suttit med läxor i ungefär två timmar, brukar aldrig göra läxor annars haha! Ne
men nu ska de bli ändring på det. Köpte iallafall en body spray eller något sånt på CityGross när vi va 
o handlade förut, och den luktar så himla gott alltså så den kommer väll antagligen ta slut väldigt fort haha !!!!
Nu är det snart dags att gå o lägga sig, för jag måste upp tidigt imorgon igen, SJUUUKT SEGT ALLTSÅ.
Men vi hörs, ciao ♥ 

Jin - Chinese Rapper
 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0