Dag 23 – Min tro

Jag tror faktiskt på andar och sånt eftersom jag faktiskt har hört och även sett saker som
inte finns. I söndas  tex. när jag skulle sova och allt va släckt i rummet så lyste jag med min
mobil på garderoben så såg jag något som såg ut som ett jättestort kasett - band och
 sen rörde de sig uppåt och sen började det om igen. Trodde först det var en skugga från
 något annat i mitt rum, men sen lyste jag där några gånger till och varje gång hände det samma
 sak, helt wierd. Och sen även förra veckan tror jag det va så skulle jag också sova och så kollade
 jag runt lite i rummet som ja brukar göra när ja har släckt alla lampor, iallafall var det ju då
helt kolsvart där inne då , sen vände jag mig om mot väggen som är bredvid sängen och då var den helt
kritvit som om någon lyste en lampa mot hela väggen, fick då panik och sprang in på toan, haha!
Tycker faktiskt sånt där är lite läskigt!!!!!!!!!!!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0