Aprilade katten bara sådär

Som ni kanske har märkt under den/de senaste veckan/veckorna så har jag
inte bloggat så mycket och kommer förmodligen inte göra det något mer, har lixom inget
att skriva om, men har bestämt mig för att börja blogga igen kanske om 1 - 2
månader igen dock inte på denna då utan då skaffar ja en ny, så ja kommer
antagligen skriva bloggen här då, så ni kan checka!

På väg hem från Falköping igår med sabina, tereze, carro och jag i bilen.
Tezz, Carro och Biia börjar och gapa och jag fattar inte varför så jag
blir rädd och börjar o gapa jag också sedan börjar alla o skratta, även jag
... sen efter någon minut

Jag - vad va de som hände? :O
inget svar...
Jag - VAD VA DE SOM HÄNDE?
Sabina - Tereze va nära på att köra på en katt
Jag - körde vi på den?
Sabina - nej de hade du ju känt i så fall
Jag - hahhahhaha stackars katt
Sabina till Tereze - där aprilade du katten!

Haha så sköna är dom ♥

Tack och hej!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0