Grattis pappa!

Hejhej godmorgon hejhej!

Ska dra mig in mot duschen snart och sedan göra mig iordning för jag ska sen vidare till
Falköping, that is not funny! Huvudvärken vill aldrig ge sig så därför var jag hemma från
skolan idag. Idag fyller även min pappa år så grattis till honom! Mormor och morfar kommer
tydligen hit sen också. Det blir nog bara att vila idag, för huvudvärken verkar ju inte vilja
släppa någon gång. Och nu menar jag inte vanlig huvudvärk för då skulle jag kunnat gått
till skolan, jag har typ migrän huvudvärk känns det som kan inte ens ligga ner och vet inte
hur jag ska ha huvudet för att det gör så ont, ni som har migrän fattar vad jag menar.
Då tänker säkert en del också varför jag sitter vid datan om ja har så ont?
Ja har ju ingen "riktig" huvudvärk som ni läste innan, och därför spelar det ingen roll vad
jag gör, för det gör lika ont ändå.

Hörs maybe later!



Linda

din tjuv :o haha du har tagit hörs maybe later från mig (A) hahaha :D <3

2010-11-15 | 14:24:26 |
Linda

btw: Grattis till Tommy ;)

2010-11-15 | 14:24:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0