Gokväll alla söta!

Först kalas för pappa, och sen vart med Tezz eftersom hon åker imorgon :(
i gonna miss u sis♥ va och hälsade på hos hennes mamma förut och lilla söta
kissen Lost, vill ju också ha en katt :( och sen åkte vi iväg till en annan
och så deras lilla vovve Ebba så söt, så kom den och satte sig i mitt knä och slicka
i mitt ansikte hela tiden haha♥
Sitter just nu själv hemma och tråkar, och mår illa tål nog inte godis, blläää!
Har även sträckt min " vad " där nere på benet ont som satan gör det så jag får
gå o halta, det är ju trevligt. Börjar även bli trött men eftersom jag är själv hemma
så kan jag inte sova, DET ÄR OMÖJLIGT vill jag lova! slut på ord, så skriver mer imorgon.



MarreN

oj, tack för att man är söt ^^

2010-11-14 | 13:39:09 | http://marremartin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0