Test

Hur bor du: Bra?
Brukar du komma i tid: Nej sånt är jag inte bra på!
Hur lång är du: 154
Kan du laga mat: lite mat kan jag väll laga
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: pyjamas
Har du någon fobi: många
Hade du en bra kväll igår: ja en mysig tv-kväll
Vilket är ditt senaste inköp: smörgåsrån
Din favoritdryck på morgonen: vatten eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: vet faktiskt inte
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: juice
Alkoholhaltig favoritdricka: med alkohol? cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: beror väll på vad som är dumt och inte
Saknar du någon just nu: ja som fan!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: reta upp mig, ta mina saker osv.
Någon jag stör mig på: typ som den åvanför
Intressen: finns ju massor
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: mamma tror jag 
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: tror jag nog
Längtar du till din nästa födelsedag: nej
Har rakat dina ben någon gång: nej? haha jo
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: beror på
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: kunde vart bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: Keyshia cole - love
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja
Vad tycker du är äckligt: massor
Har du pengar på mobilen: ja
Vilken svordom använder du mest? orkar tyvärr inte räkna sånt
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? pappa eller mamma väcker mig
Var köper du dina matvaror ifrån? mataffärer
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? mitt minne är inte så bra
När var senast någon stötte på dig? aldrig :)
Vad åt du till middag senast? köttbullar och makaroner :)
Kan du vissla? johanna? ja visst kan jag de...
Tittade du på tecknat när du var liten? de gör jag även idag
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? juni
Pratar du några andra språk? räcker med svenska
Har du gråtit offentligt? många gånger
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaa
Vad har du med dig in på bion? en kompis?
Vad har du för väder? äckel snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? hur ska jag veta?
När sov du senast på golvet? föredrara ju häldre och sova i min säng
Vilken är din favorit drink? vet inte
Gillar du din boendesituation? funkar
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? helst mer än 10
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej, men ändå hinner jag inte med allt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?16
Tror du på liv på andra planeter? inte förens jag har sett det
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? brukar inte prata med mig själv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? nej
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? i dont remember
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland
Är du mörkrädd? ibland
Tre saker du alltid har med dig? mobil, mobil och mobil

Testerna kommer från snyggareblogg.se!
Lite smått drygt och läsa ja och nej frågar men de står ju inte utveckla dit svar lixom!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0