Ögonfransar!

Har fått höra en del gånger att jag har långa ögonfransar och en del tror till och med
att jag har lösögonfransar, vilket jag inte har.

Så för att få långa och fina ögonfransar...
1. Använd en bra mascara
2. Måla på rätt så mycket mascara
3. Och sen jämna ut det

Hade jag inte användt mycket mascara så skulle jag inte fått så långa ögonfransar.
Men för att göra det finare och inte få klumpar som många ofta klagar på, så ska
man ju självklart jämna ut det med mascaraborsten så att det blir fint,
vilket jag aldrig orkar göra " host " haha!

Det är då mitt tips till er, och den här mascaran tycker jag funkar jättebra!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0