Nyss

Jag - jag måste ha massa tidningar när vi åker till Thailand
Mamma - är det de enda du ser fram emot?
Jag - ja, vi kommer ju inte ändå inte o fira nyår och julafton
        så ja har inget o se fram emot annars
Mamma - vad gjorde vi på julaftion då om du kommer och sakna de?
Jag - ..... jag vet inte
Mamma - vi va ju hemma förra året för tereze va ju i usa och sabina
               i karlskrona
Jag - jag har inget minne av de
Mamma - hur kan du då sakna de så mycket?
Jag - ja men nu ser ja ju fram emot Thailand istället säger ja ju
Mamma - va du full?
Jag - men jag kommer bara inte ihåg...
                             



MarreN

tack :)

2010-11-11 | 20:28:17 | http://marremartin.blogg.se/
amelie

haha du å din mamma asso!:D



ja elr hur:(

Men jao nu ska jag gå sova , haha! ses vi imorrn?:)

2010-11-11 | 20:29:31 | http://ameliielindqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0