Mobilen

Mobilen som jag köpte igår är enligt mig bra, den enda nackdelen
är väll att ja inte är så van vid touch förutom på ipod och iphone och sånt då.
Så jag råkade ju självklart ringa upp en och sedan skicka 5 tomma sms, men
jag lär mig väll med tiden. Ska dra mig in mot duschen nu och sedan kolla på
någon film och göra iordning varm oboy, för har himlans ont i huvudet och mår
lite smått illa.

En svart sony ericsson vivaz. Ville egentligen ha en vit men dom var ju självklart slut.



QN

touch mobiler är ju hur sköna som helst, hatar mobiler med knappar hihi

sv: varsågod! och tack för din "röst" :)

2010-11-03 | 21:31:52 | http://payback.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0