kul humor

Mamma har brottom....
Mamma - den som ska röka har bara 8 minuter på sig
Tereze - röka?
Mamma - va sa jag de? jag mena ju den som skulle sminka mig har bara
               8 minuter på sig
Jag och Tereze - HAHAHHAHAHAHHAHA

Sen när vi va och lämna mamma så skulle vi först till skåningsåsaka och sen
myårsen sen lämna vi av dom, och så kommer jag och Tereze fram till två vägar
Jag - vi ska till vänster det var där vi kom ifrån
Tereze - ne men vi tar denna vägen hur fel kan de bli?
Så kommer vi först till hangelösa och sen ut på lidköpingvägen HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0