Home again

Kom hem för någon timma sen från Lidköping, först var vi hos optikern
och sedan gick vi in på gina tricot, H&M och åhlens. Hittade en vår/höst jacka
på H&M. Men orkar inte visa bild på det idag så det visar jag imorgon!
Sen gick vi och åt på någon mysig restaurang, åt någon Athoskebab eller kyckling
det var ris kyckling/kebab grönsaker och currysås. Jättegott fast jag mår jämt
illa när jag äter så jag blev mätt ganska fort. Sen på vägen hem satt vi och pratade
lite, mysigt! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har fortfarande den där
" migrän huvudvärken " som aldrig vill gå bort :(
Klockan 22.00 blir det att kolla på Bartenderskolan och efter det blir det att gå och
lägga sig, kan behövas nu när jag har sån huvudvärk!
Ha en fortsatt  bra och mysig kväll, för det ska jag ha så hörs vi imorgon♥


                                       Anton Kristiansson - Du är knark



                                         






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0