Gymnasieval

Som ni vet så ska man ju snart välja linje och skola som man ska gå på sen osv.
Jag hade ju tänkt att jag skulle gå Media - linjen, men eftersom dom har delat upp det
med andra linjer nu tycker jag inte att det är lika intressant så istället har jag funderat
på Barn & Fritid som jag tycker verkar vara kul. Ska på öppet hus nästa vecka på
De la Gardie och kolla hur det är där. Och självklart vet jag ju att jag kanske får gå
Introduktionsprogramet som det nu heter istället för IV, eftersom skolan inte har funkat
denna terminen. Men eftersom dom går på slutbetygen alltså dom som man får på våren
så hoppas jag ju självklart att jag har bättrat mina betyg till dess, men det återstår att se!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0