Godmorgon !

Vaknade för ungefär en timma sen, har inte kunnat sova så bra inatt och fått panik
så därför va jag inte så trött nu i morse. Om ungefär en timma kommer Tezz, Peter
Lina och Farmor hit eftersom pappa fyller år på måndag!
Igår när jag va i Falköping satt jag och läste Bamse, åhh jag älskar bamse haha!
Jag ska ha med mig massa bamsetidningar när jag åker till Thailand för dom är faktiskt
roliga att läsa :) Ska ta en snabbdusch nu och sen gör iordning mig, hörs senare!


Dom ser inte så fina ut på bild men!
Lånade hem glasögon igår och det blir dom här två och ett par lila :)
den som ser ut och va lila på bilder är egentligen rosa.


Här är då den Bamsetidningen jag läste igår ;))



MarreN

BAMSE ! ;D

2010-11-13 | 12:43:25 | http://marremartin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0