Fredag!

Inte riktigt min dag idag, först va ja med pappa i Falköping så satt vi
där i vänta i en timme, men sen kom inte gubben så då fick vi åka hem igen!
Och då är alla bara sura, trevligttrevligt!
Ska snart iväg till Lidköping och kolla synen och kanske även kolla in på H&M
och gina tricot. Sen ska jag bara vila resten av dagen för är man tjej så vet
man nog hur humöret är när man har mensvärk, och ikväll ska jag kolla på idol!

Ungefär så har min dag sett ut/ ska se ut, bloggar kanske mer ikväll om humöret
blivit bättre annars så hörs vi imorgon!

Bilden är från Malin!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0