Farsdag!

Haha just nu är klockan 13.37 ELLLLLIIIITTT!

Vaknade för ungefär en halvtimma sen och sitter nu och kollar på typ slalom på tvn.
Idag är jag bara så sjukt trött och mår inte riktigt bra, mått illa ungefär hela helgen
men det går väll över.
Efter igår när vi träffa lilla vovvsen Ebba så är jag sjukt hundkär igen, jag älskar djur
och ändå sitter alla läkare och säger att jag inte får ha något djur för jag är allergisk
mot katter och har därför större chans att bli allergisk mot andra djur.
HAHHA det måste va det sämsta jag hört, samma som att jag skulle va allergiskt mot äpplen
så kan inte jag äta någon annan frukt bara för ja inte tål äpplen! Ja ni ser ju själva hur dumt
det låter så jag fattar inte varför varenda läkare ska sitta och säga så. Och om jag nu skulle
vara allergisk mot andra djur för det vet jag inte än, så finns det ju medicin. Men det fattar ju
inte dom och dom kan inte sitta där och förstöra mitt liv, NOWAY!
Jag ska ha en hund och så är det. Ojdå hehe, ne men jag blir sur på sånt faktiskt. Tog lite
tid och skriva detta nu ser jag haha, lite smått seg är jag allt men jag har ju inte klart allt
i huvudet vad jag ska skriva direkt? haha.

Idag är det även farsdag, så grattis på farsdag pappi♥

Haha åhh söt liten vovve!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0