Duschen väntar

Fingrarna är blå, fryser som satan & mår illa efter att jag har spelat så länge idag.
Ne nu ska jag ta en varm dusch, och sedan blir det att kolla på Bartenderskolan :D
Och imorgon blir det först skolan , sen kanske bowling och senare på kvällen blir
det att åka till Lidköping på öppet hus på De la Gardie. Så det blir säkert kul!
Kommer självklart ta med mig kameran ifall ja ska bowla och sen till Lidköping
så om ni har tur så blir det några bilder ;) Ha en fortsatt bra och mysig kväll,
vilket inte jag kan ha eftersom ja nästan har spytt två gånger ocg fryser :(

Christina Aguilera - Young girl


Hade jag fått välja någon artist som jag skulle vilja vara, skulle det absolut vara
Christian Aguilera, hon har så sjukt underbar och fin röst.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0