Ännu en dag

Är sjuk även idag, kunde knappt prata imorse och sen kändes det även som om
någon hade slagit mig i huvudet. Vad vet ja, kanske är det ja som har bankat huvudet
i väggen när ja sov eller något. Iallafall så tänkte jag kolla på någon film nu som
ja har på dator, om nu mitt huvud vill fungera.
Skrev ju för några dagar sen att det var 22 dagar kvar innan jag skulle åka
till Thailand och nu är det bara 16 dagar :D Tänkte att jag skulle börja spåpacka
denna veckan annars kommer jag väll säkert glömma något som jag gjorde
när jag åkte till Spanien förra året.

Girlicious - Sexy Bitch






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0