Give me a dog please

Det jag saknar mest utav allt i mitt liv förutom en del av släkten osv.
Så är det en hund, ja var något så galet kär i min katt och jag lipa dagen
innan hon skulle flytta, tyck att ja är töntig men djur är lika viktiga som
oss människor bara att man kommuniserar på ett annat sätt och gör andra
saker. Mitt liv har vart lite upp och ner detta året, ena stunden har det vart
det sämsta året i hela mitt liv och andra stunden har det vart det bästa i mitt
liv. Nu börjar jag att må bra igen och hoppas därför på att 2011 kommer att
bli ett mer stabilt år för till 75 % av detta året har ja slösat ut min tid på att inte
göra någonting, bara det får mig att bli deprimerad faktiskt. Iallafall så ska
ja skriva mer om hur ja mått den senaste tiden sen när ja verkligen har
kommit ur detta på riktigt. De flesta ungdomarna i min ålder mår likadant som
mig vilket jag tycker är väldigt tråkigt faktiskt. Men som ja skrev ja skriver mer
om det senare. Ja iallafall tillbaka till hunden, när ja hade min katt och ja kände
mig ledsen eller arg tog ja in henne på rummet och la henne bredvid mig och vilade
en stund och sen när ja vaknade kändes det mycket bättre bara för att man har den
där lilla tryggheten bredvid sig. Så en hund skulle nog kunna få mig på bättre
humör både psykiskt och fysiskt tror ja faktiskt.
Det är den lilla biten som saknas i mitt liv just nu, men självklart måste ja respektera
att mina föräldrar inte vill ha någon hund VILKET SOM ÄR VÄLDGIT SVÅRT.
Okej ja blir utsagt rent galen så snart kommer ja köpa en hund varken dom vill
eller inte och då tror ja nog dom skulle respektera mig och den hunden istället.

Ha en bra fortsatt lördag och hoppas allt är bra med er ♥


Så skön, låter ungefär som Mr bean haha gå in på tv5Play och kolla på hela detta
klippet med han så sjukt roligt!



linda

2010-12-05 | 02:56:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0