2 underbara filmer, 3 underbara syskon

Kolla på Dagissnuten på tv förut och nu kollar jag på Just like heaven
har sett båda två filmerna förut, tror ja eftersom ja känner igen dom så mycket.
Älskar verkligen gamla filmer, tänk hur många minnen man har sen man såg
den filmen sist osv. fattar ni hur ja menar?

Åh , ja ångrar mycket i mitt liv. Jag ångrar att ja inte har umgåts mer med
mina syskonen dom senaste åren, och att ja bara har slösat ut min tid på
att inte göra någonting. Jag har världens bästa syskon och älskar dom mest
av allt, och det kommer jag alltid att göra ♥

         

Filmen får mig att tänka på min underbara farfar :( ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0