Ramla kan man ju också göra ibland

Skulle gå hem från skolan och då ramlar jag ju så klart i trappan
utanför skolan. Får jämt minnesluckor när jag ramlar men kommer
iallafall ihåg att ja satt på backen och skrattade när ja vaknade till
eller vad man ska säga. Måste iallafall sett väldigt kul ut, tror ja?
Aja, mår iallafall jätteilla och har väldigt ont i huvudet efter den smällen
Men jag tog mig  iallafall  hem och nu sitter jag här och kollar på tv
och ska snart ta något att äta och även hämta mina glasögon haha^^
Jag har inga som helst planer för dagen och vill heller inte göra något
annat än att bara vila.
Jaja nu är det iallafall bara 8 dagar kvar och jag längtar sjukt mycket
ska bli skönt och komma hemifrån och ta en paus från allt här hemma.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0