Nattti

Satt och skrev ett inlägg om New York nyss som jag inte orkade publicera.
Men iallafall så ska ja snart gå och lägga mig. Imorgon blir det att åka till
Falköping och Tibro och sedan blir det bara en hemmakväll och kolla på idol.
Har inte ork till att göra något annat faktiskt, funderar på att sluta blogga i några
dagar igen och bara skriva då ja verkligen vill skriva eller har något kul att skriva
om. Så om ja inte uppdaterar mig imorgon eller kanske bara gör något inlägg
så vet ni ju varför. Köss och heej ♥

Låt mig vara en tråkig och osocial person om ni tycker det, ni kan ändå inte
ändra på mitt beetende, den enda som kan göra det är jag.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0