Mardröm

Jobbig natt med massa jobbiga tankar, och sen senare nån gång på natten
vaknar ja av att ja drömde en mardröm vilket ja alltid gör när ja är sjuk.
Och jämt ska jag ju också drömma om mitt hus, så de gör ju bara saken
värre, och sen när ja hade vaknat så gick ja på toa sen så kollade jag mig
i spegeln och såg att ja var helt liblek i ansiktet. Fast iof var väll inte det
så konstigt eftersom ja drömde att de kom hit massa folk och förhörde
oss om någonting som hade hänt i närheten och sen var det en gammal
gubbe som massera min fot bara för att han tyckte att ja såg rädd ut?
Sjuka drömmar jag har, och sen var det ju självklart jättesvårt att somna om
för antar att ja hade feber eftersom ja var jättevarm och frös samtidigt.
Sen hosta jag och hade ont i halsen, och sen började huvudet värka igen.
Så jag gick upp och tog en alvedon som inte ville hjälpa förens ja hade
vaknat igen efter att jaa typ hade sovit i 10 minuter.
Så ja har väll kanske sovit 3 timmar i natt, bättre än inget iallafall.
Nu ska jag antingen kolla på tv en stund eller vila, och sen äta något
och därefter kolla på någon film.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0