Lucia!

Har vart i skövde idag hos läkaren tog prick - tester och gjorde spiometri.
Gick ju lite sådär halvbra, fick reda på att ja inte bara är allergisk mot katter
utan även hästan , björkar och hassel också. Sen skulle jag ju göra spiometri
och för er som inte vet vad det är så är det en maskin man blåser i när man
ska kolla om man har astma eller kollar hur astman är. Och ja fattade ju inte
hur man gjorde så jag blåste fel flera gånger men ändå fick ja ett bra resultat.
Och för er som inte heller vet så har jag astma!

Nu har jag inget mer att skriva, bloggar om några dagar igen pusshejs!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0