Ja har kul...

Har nyss färgat håret och just nu sitter ja här med mina glasögon, gör ju nästan ont
i ögonen? känns som om dom har gett mig för hög styrka i glasögonen nu, för förut
hade jag ju bara läsglasögon och nu ska ja ha glasögonen jämt? Aja.
Tänkte kolla på lite filmer och sånt sen eftersom ja tycker de är mysigt när det är kallt
och snö ute, hihi!
Förövrigt så är mina pengar slut på mobilen men pappa laddar väll på sen hoppas ja
så därför ja inte svarat så att ni vet. Tänkte börja fota mer och lägga ut fler bilder,
men vet ni vad? Mitt minneskort till kameran är borta så ja kan inte ta några kort buhu
så får fota med mobilen istället h3h3, de funkar ju faktiskt de också. Så bilder får ni sen
ifall ni har tur ;) har ju lovat saker förut och sen har det inte blivit så haha, wopps ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0