Gott nytt 2011 !

Vill bara tacka alla människor som ja har träffat och umgåts med detta året.
Det har vart både det bästa och det sämsta året i mitt liv, men ni har lyckats
och göra det till det bästa och det vill jag tacka er för. Dåliga och bra stunder
har vi ju alla.
Och till mina syskon vill jag bara säga att ja älskar er mest av allt, alla minnena
med er är oslagbara ♥

Så jag hoppas ni alla får ett bra nytt år och att ni tar vara på varenda dag.

Ta vara på tiden innan det är försent, och gör något kul, upplev nya saker och
händelser, ta hand om dina nära och kära och njut av livet så länge det går!

Och till er alla som står mig närmast vill jag bara skriva att ni betyder allt och
att jag älskar er mest , behöver nog inte nämna några namn för ni vet nog sjävla
vilka ni är ♥

Så gott nytt år allihopa !



Liinda

Gott nytt år bv! Hoppas du har det bra i thailand!!! Måste ses när du kommit hem :( loveu <3

2011-01-01 | 00:47:39 |
amelie

gottnytt år !:D

2011-01-01 | 20:59:43 | http://ameliielindqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0