Filmer ;r

Amerikansk komedi från 2003. När Buddy var liten och bodde på barnhem, hamnade han av misstag i tomtens säck och förflyttades till Nordpolen. Där växer han upp med tomtenissar. Som vuxen låter Jultomten honom följa med till New York för att träffa sin riktiga pappa, Walter Hobbs. Hobbs, som blivit svartlistad av Jultomten på grund av sitt oborstade beteende, har ingen aning om att han har en son. Buddy får uppleva New Yorks fröjder och träffa människor för första gången i sitt liv

Texten är tagen från tv.nu eftersom ja själv är sämst på att skriva vad filmer handlar om. Men usch så
bra den var haha, satt och skratta hela tiden. Den gick på trean förut och för er som inte fattar så heter
filmen elf tror jag? Och eftersom att ja har vart i New york så känner man ju igen sig lite på en del ställen i filmen!
Just nu sitter jag iallafall och kollar på Mission imposible 2 på 4an, sjukt najz !
Imorgon blir det att gå upp tidigt för vid halv tolv åker jag, mamma, pappa, Lina och Peter till
mormor och morfar ♥ och äter jul mat och byter julklappar? tror ja .... mysigt sånt där :D
Så imorgon uppdaterar jag bara på kvällen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0